Lista: Det senaste

Fredag, solen lyser och helgen är på ingång. Vi kör en liten lista på det tycker jag!
 
 
Min senaste skärmdump:
Detta är min senaste skärmdump. Är så sugen på att göra något sånt här med mitt hår sen. Kanske inte lika mörkt i hårbottnen, men med den kontrasten. :)
 
 
Mitt senaste klädköp:
Oj, ja var var mitt senast klädköp? Tror det var en topp från typ Gina tricot kanske? Det var ett tag sen jag shoppade något i klädväg faktiskt. Tråkigt nog ;) 
 
Min senast lyssnade podcast:
Jag brukade lyssna på Jossans & Fias välmående podd, vet dock inte om dom sänder den något med tyvärr 
 
 Mitt senast skickade sms:
Jag skickade detta otroligt romantiska sms till Rasmus, haha!
 
 
 
Mitt senaste inkommande messengermeddelande:
 Jag skrev med mina kurskompisar i vår gruppchatt och detta var det sista som skickades.
 
Senaste taggningen på Facebook:
MIn kurskompis taggade taggde oss i detta inlägget igår. Och alltså, igenkänningsfaktorn? Konstant stressad i 3,5 år snart, haha! 
 
 
Senaste bilden tagen på mig:
 
 
Min senaste TV-serieobsession:
 Jag & Rasmus har börjat kolla på en serie som går på SVT som heter Vår tid är nu. Den handlar om tiden precis efter andra världskriget och man får följa några människor från olika samhällsklasser. Riktigt bra serie och jag längtar till varje Måndag kan jag säga.
 
Min senaste använda emoji:
Jag älskar att använda emojin med hjärtögon och även handen som gör ett Ok tecken.
 
Min senaste anteckning i telefonen:
Min senaste anteckning är inbjudningslistan till min examensfest. Haha, kan inte skriva den här för då blev det helt för långt,
 
Mitt senaste dyra köp:
Jag köpte en väska härromdagen från H&M för 250:-, haha tro det var det senaste "dyra" köpet. Annars var det nog mitt träningskort på Friskis för 1000:-.
 
Min senaste lästa tidning:
Jag läste en Veckorevy tidning, typ deras sista tidning? (Gör mig så galet irriterad!) 
 
Min senast sedda film på bio:
Jag skulle tro att den senaste filmen jag såg på bio var skönheten & Odjuret, men jag är inte helt säker faktiskt?
 
 
 
Listan är hittad HÄR 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0