En regnig Onsdag, känn peppen!

Hej och godmorgon finisar!
Idag är det lillördag och vi peppar för att helgen är inom räckhåll. Sen är det ju dubbelpepp att vi fått lön/CSN idag också, det göra alltid livet lite roligare. 
 
Idag väntar skola, och jag sitter just nu och väntar på mina klasskompisar som alldelles snart ska komma hit, svårt när allas tåg går lite olika tider. Men som sagt, skola är planen och jag har en förhoppning om att vara hemma till  16:00 idag. Strävar mot det iallafall ;) Ska se om jag är pigg nog att dra mig till träningen i kväll också, denna trötthet pga tråkväder är ju så dryg! Försöker iallafall se det positiva att vi tar upp julsakerna om lite mer än en månad, jag är peppad till tusen!
 
 
Nu börjar folket rulla in. Så vi hörs.
Puss ♥
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0