Jobbar på brännan & somrig outfit

Hej finisar! Jag hoppas ni haft en bra helg.
Jag är ledig från skolan i morgon så det är egentligen Lördag för mig just nu..hehe. Men iallafall så har den riktiga helgen varit bra. I går tog jag och Rasmus en liten tur till Alnarpsparken i Lomma för att fota och strosa runt lite. Efter det blev det mys i soffan med kinamat och ESC på tv, inte för att jag tittade hela tiden. Men jag gillade bidraget som vann, för Robins bidrag sög ju så fruktansvärt, jättetråkigt :(  
 
Idag har jag spenderat någon timme hemma hos mamma i deras trädgård och bara solat & chillat. Och hjälp vad snabbt jag fick färg kan jag säga! Det bådar gott inför sommaren ;) Skönt att faktiskt börja känna sig så pass bekväm i en bikini nu också, och då är jag verkligen inte så "smal" som jag skulle vilja vara (smal, jäkla konstigt ord alltså..??). Men stranden kommer bli besökt i sommar det kan jag lova.
 
Iallafall så tänkte jag bara slänga in några outfit bilder som jag tog i dag när jag & Rasmus var ute en runda.
Hope you like it.
 
Puss ♥
 
 
 
Allt förutom skorna & brillorna kommer från H&M. Skorna kommer från Ica Maxi & brillor från Gina tricot
 
 
 
 
Sötaste skorna!!
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0