Du är snart där!

Hej finisar!
Inte nog med att vi haft det asgöttigaste vädret någonsin i dag, vi blev även godkända för att få examineras på vårt examensarbete nu den 29-30.e Maj. Hur mycklig blir man inte då? Jag är så otroligt stolt över detta arbetet och vad vi åstakommit under dessa 8 veckor. Och nu vill jag bara att vi ska bli klara och få ett stort GODKÄNT, och sen ska det banemig firas!
 
Det göttigaste nu är ju att vi har några dagar som vi kan vara lediga på och bara samla nya krafter tills nästa nästa vecka då examinationen är, och efter det är det Hej sommarlov! Sen väntar några dagar på min praktikförskola för att ta igen dagar som jag var sjuk på under senaste praktikperioden. Sen blir de förhoppningsvis solsemester innan sommarviket på förskolan drar igång. Och i slutet av Juli åker jag & Rasmus till Götet för att se Håkan Hellström. Denna sommaren kommer bli bäst!! Och efter två långa terminer ska det bli gött att få stänga skolböckerna ett tag och bara kunna slappna av helt och hållet. 
 
Iallafall sä tänkte jag bara visa hur mysigt vi fått på balkongen efter att vi byggde en soffa där ute och slängde  cafébordet. Mysfaktorn är hög!
 
 
Ha en fin kväll.
Puss ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0