Sommarlov= noll rutin på livet

Hej finisar!

Nu märker jag att jag verkligen har sommarlov, för bloggen blir lidande. När man går i skolan så har man ju rutinen inne att blogga och det händer något litet varje dag. Men nu när jag haft sommarlov i hela 4 dagar så är jag redan seg ;)
 
Iallafall så var jag på infomöte på förskolan jag ska jobba på till sommaren i Måndags. Och jag ska jobba mest med de små barnen, alltså 1-3 åringar. Så mysigt! Har ju saknat det nu när jag mest varit med de stora när jag haft praktik. Så det ska bli kul, och dessutom känner jag 3 av tjejerna som ska jobba så det kommer bli toppen :D
 
Iallafall så är det 5 dagar tills vi åker till Bulgarien, verkligen exakt på timmen också. Planet lyfter vid 18-tiden. Jag längtar som en tok! (Har redan packat väskan, Hahaha!!) 
 
Nu ska jag & Rasmus in till Emporia en runda.
Puss
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0