Så mycket kul på en och samma gång ♥

Hej finisar!
Fyra dagar på praktiken gick så himla fort, men jag var helt slut ändå, haha! Men så jag hade saknat barnen, och nu när jag fick säga hejdå till de barn som börjar förskoleklass till hösten var det extra jobbigt kan jag säga. 
 
Iallafall så är det sommarlov på riktigt nu och denna helgen har börjar riktigt bra! Igår var jag & Rasmus nere i stan och käkade lite på kvällen, sen styrde vi stegen till hemmakväll för lite Fredagsgottis. Dock började det spöregna och åska på vägen hem, och vi som planerat att gå var dyngsura när vi kom hem!
 
Idag fortsatte myset, då vi bestämt att vi ska fira litegrann hela helgen för att vi har varit tillsammans i 10 år i morgon, 11 Juni ♥. Därför så blev det lunch nere på systrar och Bönor och nu i kväll åt vi på Millenium i Höllviken. Sen bokade vi även en resa tidigare i dag också. Så nu den 19.e Juni (om NIO DAGAR!!) åker vi två till Bulgarien i en vecka. Och jag längtar som en tok kan jag säga, med det gör vi nog båda två ;)  Dessutom bokade vi All inclusive också, fint! 
 
Sen fick jag biljetter till musikalen Cats av Rasmus, så nu i höst ska vi gå och se den. Och jag blev så lycklig kan jag säga, för den musikalen har jag drömt om att få se. 
 
Ni får ha en fantastisk Lördag.
Puss ♥
 
Vårt hotell. Älskar att där är 3 pooler :D 
 
Systrar och Bönors pastasallad är bäst
 
 
Bästa människan någonsin ♥
 
Hjortytterfilé med svampsås och duchessepotatis. OMG säger jag bara!
 
Smarrig efterrätt. Chokladkaka, så galet god!
 


Postat av: Måna

Hej, Jag är ny på blogg.se och undrar hur man ändrar stil på tekten och fixar så man får en snyggare blogg! tycker om din blogg jätte mycket!

Svar: Hej! Jag rekommenderar dig att gå in på designadinblogg.se , där står allt om hur man fixar till sin blogg :D Kram <3
Kajsa Holmdahl

2017-06-12 @ 13:00:04

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0