Ljusstake

Hej på er!
Den som kom på Januari var verkligen ingen rolig person. Så grått och tråkigt väder ute! Tur att det finns värmeljus, filtar, bra filmer på netflix och en dator att sitta och slösurfa framför. 
 
Idag händer det absolut inget ut över det vanliga, en vanlig Söndag med andra ord. Rasmus väntar på att en hantverkare ska komma hit och hjälpa honom med något i badrummet, och jag försöker hålla mig undan så gått det går. 
 
Jag tänkte slänga in en bild på en ljusstake, eller ljushängare? Som vi fyndade igår på ett superstort loppis här i stan igår. 60:-, som hittat. Man ska verkligen inte underskatta loppis måse jag säga, för där kan man hitta de mest unika sakerna och möblerna. 
 
 
Nu ska jag tillbaka till mitt netflix tittande och försöka ta tag i lite plugg..
Puss ♥
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0