...

Hej mina hjärtan.
Usch, vilket jobbig dag det var igår. Ta aldrig varandra för givet säger jag bara, för man vet aldrig när livet kan ta slut. Att få ett besked att något gått bort, är aldrig kul att få och hela mitt hjärta gör så ont. Mina tankar går till den drabbade familjen och även bästa kompisar till denna personen. ♥
 
Livet är så jävla orättvist, och ibland undrar man ärligt vad meningen med allt är? För om detta som hänt är meningen, då är livet något som är skit, piss och riktigt kast i min mening. 
 
Så jag säger bara det, efter du läst detta inlägget så går du ut och kramar dina föräldrar, sambo, syster, kompis eller vad som helst. Lyft luren och ring och säg att du älskar dom. 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0