Lördags chill, bio och ny klänning

Hej på er denna Lördag eftermiddag.
Jag ska strax ta en snabb powernap innan jag ska göra mig i ordning för kvällens trevligheter vilket innefattar middag & biomys med Josse, Sandra & Maria. Äntligen är det dags att se fortsättningen på Fifty shades, och ja jag är superpeppad!
 
Men som sagt, jag ska ta en go powernap, för jag är så himlans seg. Rasmus har redan somnat i sängen så jag drog ut mitt täcke i soffan och ligger här och slösurfar lite.
 
Tänkte slänga in en bild på en klänning jag fick hem igår från H&M, jag är kär kan jag säga! Den är så himla fin. Nu ska jag bara hitta ett tillfälle att använda den :) Kanske på dopet vi ska på nu i Mars?
 
 
Ha en superfin Lördag allihopa.
Gå föresten in och kika på min nya video på youtube.
 
Puss ♥
 
199:- på H&M
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0