Termin 7 av 7, let´s do this!!

Hej mina finisar, jag hoppas er dag varit bra!
Som ni förstod på mitt tidigare inlägg så är min dag väldigt bra i dag. I morse var jag ute på min framtida arbetsplats och skrev på anställningsavtal för att börja jobba som förskollärare direkt efter examen. Kan säga att jag typ maxade högtalarna när jag sen körde in till skolan, och typ skrek av lycka i bilen! Ja, kanske inte sånt man skriver/säger att man gör..men alla gör det någongång okej, haha ;D 
 
In till skolan kom jag och hade introduktion till kursen vi ska påbörja nu. Efter det var vi några tjejer som gick bort till Malmö Saluhall och käkade lunch. Jag mumsade i mig en himla god burgare och massa pommes med tryffelmajonäs, HEAVEN! Dagen stutade klockn tre och då hade vi avverkat ett seminarium, gruppindelning och snack med vår nya grupplärare. 
 
Sen har jag bara varit hemma och tagit det lungt. Fixade lite mat till mig & Rasmus nu i kväll för att fira min anställning och att har har semester den kommande veckan. Lyx. 
 
I morgon och på Lördag är jag gräsänka och ska väl försöka börja läsa lite kurslitteratur. Det är mycket böcker & artiklar som ska plöjas i genom i denna kursen, så det är lika bra att börja direkt. Nu har jag ju dessutom något kul att se framemot och som motiverar mig att ta mig igenom dessa sista månaderna! 
 
 
 
Ha en fin kväll.
Puss ♥
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0