Plugg och ny almanacka

Hej finisar!
Alltså denna veckan, jag undrar var dagarna har blivit av?! Det är redan Torsdag i morgon. Men vet ni vad, jag kan berätta varför veckan gått så himla fort. Jo, för jag har bara suttit hemma och skrivit på min omtenta hela veckan lång och jag börjar alldelles snart se ljuset i tunnlen. Så på Fredag lämnar jag in skitet och slappnar av i 1,5 vecka innan skolan och nya tentor drar igång. Puhh!!
 
Iallafall så tänkte jag bara slänga in en hopplock av bilder jag tagit de senaste dagarna innan jag ska hoppa i säng. Jag har ju lyckats få halsont mitt i sommaren...En konstig hansont, för jag känner mig inte sjuk men halsen känns konstig. Oh well, det går väl över. Störigt är att jag vill träna i morgon, så jag får se hur det känns i morgon och kanske köra lite försiktigt? Ja vi får se. Så jag sla försöka sova bort eländet tänkte jag, wish me good luck.
 
 
Ha en fin kväll och snart en god natt.
Puss ♥
 
Dagens och gårdagens lunch. Jag älskar kycklingtacos!!
 
En sån "innan-träning-selfie"
 
Fick hem min nya kalenden från Personligalmanacka.se idag. Detta är min tredje och jag älskar dessa kalendrar! Det är så kul att man få designa allt själv, färger, form, stil, innehåll, ALLT!
In och kika på deras hemsida.
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0