Nu händer det saker!

Hej finisar!
 
Hoppas att ni haft en bra start på er vecka och att ni haft en fin Måndag. Min dag startade väldigt bra måste jag säga men jag kan tyvärr inte säga något mer om det än, men jag lovar att berätta senare :D
 
Iallafall så har dagen idag varit riktigt seg, ja lite för seg skulle jag vilja säga! Vi ska ha folk här på Fredag så det enda vettiga jag gjort är att städa och plockat undan litegrann. Har även hunnit med att träna ett vrålgött Skivstångspass på Friskis (var annars liksom? ;) Jag hjärta Friskis❤️) nu i kväll också. I morgon har jag ingen plan alls får jag säga. Eller jo, jag måste göra något så tråkigt som att vika tvätt. Men sånt händer ju lätt efter att man tvättar några maskiner..
 
Iallafall, jag ville bara kika in och säga hej till er allihopa. Hoppas att er vecka fortsätter att vara lika bra! Och jag tänker lite extra på er trelleborgare som började skolan idag, segt eller pepp? 
Jag ska iallafall njuta den sista 1,5 veckan som är kvar av mitt sista sommarlov någonsin! 
 
Puss ❤️
 
Tänkte slänga in lite matbilder. I Lördags grillade vi hos pappa & Randi och åt massa potatisgratäng. Gott!!
Mitt goda Fredagssnacks. Cola Zero & lite ostbågar
 
Kvällens kvällsmat. Proteinshake, mackor med Onsala korv & ett äpple till
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0