Jättetidigt en vanlig Torsdag

Hejsan hoppsan jättetidigt på morgonen en vanlig Torsdag. 
Jag vaknade helt seriöst klockan 7 i morse, av mig själv, och då somnade jag ändå närmre halv 2-2 tiden i natt. Har haft jättesvårt att sova denna veckan, har somnat kring 2-tiden hela veckan och sovit helt för länge. Så det var väl egentligen bra att jag vaknade såhär tidigt, så jag kanske är lite trött i kväll? I morgon är det ju Palmfestivalen och vi har bjudit hem lite kompisar för att grilla och se gå ner till festivaltältet och förhoppningsvis dansa loss, så jag vill ju vara lite pigg tills dess.
 
Iallafall, idag är planen att köra och handla saker till i morgon och även städa lite smått (typ dammsuga?). Ska försöka dra mig ner till Friskis i kväll också och kära veckan sista träningspass vilken blir ett CGx-pass. Dock ligger jag inne med den sjukaste träningsvärken sen i Måndags, ja i Måndags..då jg tränande skivstång. Oh well, så kan det gå när man inte tränat styrka/skivstång på typ hela sommaren och våren.
 
Ni får ha en superbra dag allihopa.
Puss ♥
 
Jag var en tomat efter gårdagens Iw-spurt pass. Men det är skönt när energin är på topp. 
 
Lunchen blev 15 bitar sushi. Kansek var därför som energin var på topp under träningen ;) FINT!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0