Valborgs...atjooo...mässoafton

Men hosta och nys lite till!!
 
Hejhej hallå!
Då var det valborg, jag är förkyld och det är skit! Men solen lyser iallafall i dag och i kväll blir det grillat, så jag är nöjd ändå. Igår var jag & Rasmus runt över allt i hela Malmö kändes det som. Vi var på jakt efter ett par vita converse till mig och han skulle fixa lite fiskesaker. Väl hemma tog vi tag i vårt kaos till källarföråd och nu har vi kastat hur mycket skit som helst! Varför sparar man på så himla mycket saker egentligen? Och så använder man alltid samma fras: " Ja, men jag behöver det kanske någon dag"... Men nu rök en massa skit och det kändes bra.
 
Och efter lite pizza och Rasmus kuckeli-muck-medicin-dricka däckade jag i sängen riktigt gott! 
 
Och idag är det som sagt valborg och det blir grillat i kväll, efter det ska vi ut till Smyge för att titta på bålet och kanske äta en liten glass.
 
 
Jag hoppas att er valborg blir superbra! Och är ni sjuka som jag, så krya på er.
Puss ♥
Bjuder på en bild från när vi var i Spanien 2015. Åh varma och sköna dagar  ♥
Och mitt långa hår!!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0