Onsdag 26.e April

God morgon!

Det är tur att man har nära till bussen, för idag var det segt att dra sig upp. Och jag fattar ärligt inte varför jag är så trött hela tiden? Om det beror på stressen över examensarbetet skulle nog vara min första gissning... för trots 9 timmars sömn är jag lika seg som jag brukar vara när jag bara sovit 5-6 timmar... Jaja, idag ska vi iallafall få respons på det vi skrivit och det är alltid kul. Sen slutar dagen vid 3, så jag är hemma till 4. Skönt! I går var jag hemma typ kvart över 5, den är seg ;) 
 
Tänkte iallafall visa min frukost för dagen. Var inte så värst sugen på något, så det blev ett hopplock av lite blandade saker.
 
Ha en fin dag.
Puss ❤️
 
 
Tre skivor prästost, en macka med leverpastej, kaffe och en skyr yoghurt. Noccon dracks senare. 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0