Fredagsfeeling delux

Hej vänner & hej Fredag!

Hur bra är inte denna dagen egentligen? Typ bäst skulle jag vilja säga. Tjoho!
Jag sitter på tåget hem från Malmö nu för vi har precis gjort vår sista observation till examensarbetet, och nu jäklar i det ska vi skriva 10 sidors analys. Ja, nästa vecka då då ;)
 
Nu ska jag bara njuta av helgen, ska läsa lite och skriva till lite i arbetet. Men annars ska jag bara ta det lungt. Har inte mått så bra den senaste veckan och igår sov jag nog i nästan 3 timmar när jag kom hem. Och jag somnade även som en stock i gårkväll också. Hela kroppen var liksom bara inte med. 
 
Men nu är det helg och jag kan vila upp mig. De sista veckan nu i April och början på Maj kommer vara så stressiga, för att vi måste få klart allt. Jag ska fan fira med champagne när detta är färdigt.
 
Ha en fantastisk Fredag.
Puss  ♥
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0