Svettig Onsdag

Hej mina fina!
Idag har varit en varm dag, en fruktansvärt varm dag måste jag säga! Fy!! Och jag skulle in till Lund för att fixa ett nytt pass, och har ingen AC i min bil. Ja tjena, svetten ran ju överallt..himla fresh..not! Men passet blev fixat, så nu kan jag åka utomlands igen.
 
Sen har dagen mest bestått av chillande och även en runda på soptippen. Sen blev det en härlig promenad i kvällssolen, när graderna sjunkit något.
Det är så himla tråkigt att jag inte är en "riktig" sommarmänniska. Jag menar visst det är ju härligt och så när det är varmt, solen lyser och man blir pigg och glad. Men jag menar så varmt behöver det väl inte vara?
Så det mest negativa jag kan komma på med sommarn det är att man svettas så jävla mycket när solen gassar. Men annars är det väldigt härlig måste jag säga, och sommarkvällarna ska vi inte ens snacka om. Helt underbara!!
 
Puss ♥
Fick hem ett nytt träningslinne från Wish idag.
50:-





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0