En dag på Österlen

Hej mina hjärtan!
Jag hoppas ni haft en härlig Lördag?! Själv har jag haft en supermysig dag tillsammans med Rasmus. Först åkte vi ut till Ale stenar för att äta lunch, stenugnsbakad pizza på skånskt vis, som för övrigt var gudagod! Sen gick vi så klart och tittade på fornlämningen av båten. Ja det va lite stenar i form av en båt, haha :D

Sen styrde vi bilen, lite spontant, mot Kivik. Mest för att vi ville fika någonstans men även för att ingen av oss besökt kiviks musteri. Så en riktig gofika blev det, och även inhandlande av äppelmust & vin. 

Nu är vi hemma och har slängt oss i soffan, lika sega båda två. I morgon ska Rasmus till Tyskland och på kvällen ska vi ut och äta med pappa & Maja. :)

Puss ❤️

Den pizzan alltså!

Älskar dig & mig

Riktig gofika, och allt var hemmabakat


Rasmus njuter av gokaffe

Dock bara 0,5 % vin, men säker jättegott ändå!












Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0