En tidig Måndagmorgon framför datorn

God morgon mina hjärtegryn!
Alltså fy vad klockan ringde tidigt i morse, redan 05:25 faktiskt. Dock så vaknade jag innan klockan ringde..haha, hur ofta händer det liksom?!
Men idag väntar lite jobb, för att jag blev inringd igårkväll. Men jag jobbar bara mellan 7-14, så det är inte precis jobbigt. Skönt att komma upp på morgonen också..man får liksom in alla rutiner och så när man är uppe tidigt. Och då menar jag speciellt med maten.
 
Helgen då? Det har varit en väldigt lungt helg som började med 25-års fest för Filip & Maria i Fredags. Vilket var riktigt trevligt. Det bjöds på hamburgare, gooood tårta och även lite Mario cart-spelande. Men Maria spöade mig duktigt.. Och i Lördags hade jag en riktig chilldag! Var så himla seg, och regnet öste ner. Rasmus var och fotade bröllop hela dagen så jag köpte mig 15 bitar sushi och kollade på massor av filmer. Just the way I like it.
Och igår fick jag äntligen träffat Pau igen! För vi skulle ,som varje år, se på revyn i parken. Fan alltså för att hon pluggar i Uppsala..det går så långtid mellan träffarna :/ Så vi får verkligen passa på att ses nu i sommar när vi inte har fullt upp med jobb.
 
 
Men iallafall, nu ska jag käka upp min frukost och se bär det iväg till jubb! 
Ha en fin fin dag ♥
 
 
 
 
Dagen fancy frukost
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0