Jag fixade det!

Det stavas GODKÄND PÅ TENTAN!! Jadåååå!!! :D
Fa-an, vad lycklig jag är! Jag fixade det, och med bra marginal också, hur skönt är inte det?! Äntligen går det framåt, så gött!! :D
Nu ska jag vara löjligt lycklig resten av kvällen, och suga på karamellen som smakar " Jag-behöver-aldrig-mer-läsa-matte-igen"!! :D
 
Puss & kram ♥
 
 
 
Så lycklig, och SÅ NÖJD!! 
Jag KAN! :D
 
 


Postat av: Sara

Hej Kajsa!
Det var jag som kommenterade för någon vecka sedan och frågade om matten. Vill bara säga att jag använder din blogg som stor motivation! Har följt dig i flera år och nu när jag själv ska läsa så känner jag bara FAAAN, vill kasta alla böcker o skit i en stor brasa o aldrig läsa mer men tänker på dina inlägg när du klarade allting osv.

Grattis till tentan!

Kram Sara

Svar: Men hejsan igen :D
Ja, jag vet att det är skit och piss och alla fula ord jag kan komma på, haha, att läsa upp matte! Usch!!
Men det går, man kan så mycket mer än man tror!
Det har iallafall jag bevisat för mig själv nu när jag klarade tentan som jag var såå osäker på. Men nu vet jag att jag kan, bara jag lägger ner lite tid på det och verkligen försöker förstå det.

Kämpa på och tänk på dagen då du skriver ditt sista prov, klarar det och aldrig behöver öppna matteboken igen!

Och tack för att du tycker om min blogg, det för mig så himla glad ❤️❤️❤️
Kajsa Holmdahl

2016-02-01 @ 22:01:20
Postat av: Linnea

Hej igen! Har man mattetenta under utbildningen? Hur pass svårt är det då om man får fråga? Skriv gärna med det i det eventuella inlägget om utbildningen :)

2016-02-17 @ 14:39:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0