Andas!

Äntligen! Förkylningen börjar släppa! Dock så har jag ett galet lock för båda öronen, och har haft det sen i förrgår, störigt!

Men iallafall, denna helgen har varit lugn, och jag har bara kurerat mig och försökt att bli frisk. Igår skulle jag på tjejkväll med det blev inställt för att jag och Marina inte mådde så himla bra. Så jag bäddade upp mig i soffan och såg på mello medan Rasmus var i väg på grabbkväll i Malmö. 
Och i dag har det inte hänt mycket, jag har bara suttit och skrivit på min (jäkla) rapport. 

I morgon börjar en ny kurs och jag känner mig lite stressad! Dels för att jag måste få klart rapporten, gärna så snabbt som möjligt, och även för att jag måste börja läsa ny litteratur OCH även för att jag ska ha fest på Lördag och har saker att fixa till den. Jag vet dock att Rasmus kommer hjälpa mig med det.

Men jag har iallafall precis suttit och skrivit klart schemat för nästa vecka, så jag har koll på allting.
Och nu ska jag sooova!

Puss & god natt❤️

Koll på läget!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0