Bebismys

Hej mina hjärtan.
Är jag jättebitter om jag säger att jag vill att denna veckan ska ta slut?! För det är precis så jag känner nu! Har tagit mig lite vatten över huvudet, och vi har bokat in lite för mycket saker känner jag...
Och så klart vill jag hinna med allt! Skola, middagar, träning och fixa saker till Rasmus fest. 

Sen måste jag fixa en utklädnad också, vi ska köra med temat " ursäkta, jag har kommit fel", och jag velar fram och tillbaka..svårt detta!

Iallafall så åkte vi till Sofia & Jocke nu i kväll, för att hälsa på deras nyfödda bebis, en vecka gammal, och för att Rasmus skulle fota henne. Så det blev lite Bebismys!

Nu ska jag sova, för klockan ringer halv åtta  i morgon då det ska komma hit folk och spola våra rör..snark! Så jag ska åka upp till pappa och plugga.

Puss och kram

Lilla Belle ❤️ (som hon i skönheten & odjuret) 

Rasmus vågade hålla henne också. 
(Det klär honom va ;)  ) 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0