Söndagssega sötnosar

Okej, äntligen är vi (läs: Rasmus) klar med renoveringen av vardagsrummet! I morse väckte han mig lite lyckligt och sa att vi skulle ställa iordning allt. Skönt känsla, fast än vi bara levt i kaoset sen i Fredags så känner man lättnaden när man får dra bort all plast & täckpapper från golvet, och dammsuga bort allt spackeldamm. En fröjd för själen.
 
Men sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer idag, och vi har nog varit lite grumpy cats båda två..dock inte mot varandra utan mer tillsammans, haha :D ..Ibland är vi väl synkade! 
Vi åkte och käkade hamburgare och sen åkte vi upp till Mia & Hassen för att dricka en kopp kaffe, och så jag längtat efter bryggkaffe!!
Dumma kaffekokare att gå i sönder! :( Hoppas butiken hör av sig i veckan, så vi kan åka och hämta den...jag avlider!
Iallafall så blev det då en liten fika, och sen körde vi och storhandlade. Och tillslut landade vi vid köksbordet med vars en dator och en varmmacka. 
 
Strax väntar sängen, för i morgon ska jag ut på förskolan...får väl se hur detta går, då jag inte kommit på någon j*vla aktivitet. Får väl improvisera eller något sånt?! Ska ju ut på Onsdag igen, kan ju gör den aktiviteten lite mer detaljerad isåfall...
 
Ni får iallafall ha det toppen bra, när ni nu än läser detta.
Puss på er, och stay strong ♥
 
 
 
 
Två knäppisar vid ett stökigt köksbord. ♥
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0