Pluggdejt med mig själv

Woop woop, då va de dags!
Böckerna ligger framför mig tillsammans med anteckningsblock och en massa pennor...och en god celsius Apelsin ( den smakar som fanta, hallåå!!). Så nu ska jag börja läsa lite och ja göra sånt man gör när man pluggar.
 
Skönt att sitta inne idag också, då det typ stormar utanför fönstret. Hej Novemberväder! Men, jag lyssnar på julmusik, så det lättar verkligen uppstämningen! 
Men ni får ha en fin dag allihopa.
 
Föresten på tal om youtube, ni som inte kollat där. Så kommer jag nu lägga ut videos varje Måndag & Torsdag, så ni kan gå in och kika där då. Sitter och funderar ut vad jag ska göra för kul videos nu i December, men alltså jag har typ noll fantasi...någon som har lite tips på juliga-videos? ( har lagt in en direktlänk till min kanal i menyn)
 
Puss & Kram
 
 
 
 
 


Postat av: Cecilia

Julvideos är ju givet i December. :-)

Svar: JA men visst är det :D Vet dock inte vad folket vill se, eller hur mycket tid jag har att göra dom :D Så det hade varit himla roligt att få lite förslag, så man kan planera lite :) <3
Kajsa Holmdahl

2015-11-10 @ 13:41:33
URL: http://cavegirl.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0