Släktkalas och walk down the memory lane

Klockan är typ mitt i natten, och jag skulle egentligen gått och lagt mig för längesedan. Men, jag älskar att vara uppe på natten, okej! 

Kalaset var jättetrevlig, och jag tycker så himla mycket om mina kusiner. Så nu har vi planerat in en grillkväll till sommaren då alla är hemma ( Den ena pluggar i Umeå, och dom andra två bor hemma, mest så ni fattar ;) ). Men iallafall, det ska bli supermysigt. Och det måste jag även säga att denna kvällen blev, speciellt när man sitter och prata massa gamla minnen med sin ena kusin som, trots att han är 6 år yngre än mig, kommer ihåg alla lekar vi brukade leka ute hos farmor och farfar. Så himla roligt!
 
Satt även och kollade igenom lite bilder, och snubblade över några väldigt gamla på mig och Rasmus från våran så kallat "emo-period". Alltså jag dör helt ärligt, så jäkla roligt detta är! Vilken skillnad, vem är människorna på bilderna? Jag kan inte fatta att vi faktiskt så ut så ( jag älskar stilen, så det är ingen illa menat med det)! :D
Snacka om att man förändras, men det är i och för sig bara väldigt roligt!
 
Tänk att den lilla bruden skulle klara av att komma in på högskolan, för jag kan säga att folk hade väl inte så där jättestora förhoppningar på mig då precis. ;) 
14 år vs 24 år. Lite skillnad.
 
17 år vs 24 år. Men lika kära fortfarande, om inte mer <3
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0