Gekås shopping

Åh vilken mysig Fredag jag haft ( tror hela tiden att det är Lördag, haha, bara för att Rasmus haft semester idag).
Jag och Rasmus stack upp en runda till Gekås idag då, bara en snabb runda dock. Men mysigt var det iallafall, att få lite egentid med varandra.
Sen kan jag ju verkligen rekommendera att åka till Gekås på vardagarna! Inga köer och massor med plats i varuhuset, superskönt.
 
Och nu har vi landat i soffan, skulle nog gissa på att vi kommer somna snart för vi är typ lika trötta båda två :P
Men men, imorgon blir det frukost hos mamma då Rasmus ska hjälpa dom med lite renovering, och efter det ska vi upp till pappa en runda för att fika och säga hejdå till Maja och Coffe som med mamma och Urpo åker till Thailand om en vecka ( Lyckostar!).
 
Så vi hörs i morgon.
 
 
Detta hittade jag på Gekås, förutom det som jag och Rasmus köpte gemensamt.
Matlådor l Deo-spray l Rakgel l Duschcréme l Nagellacksremover l Avsminkningsservetter l Bronzer l
Hårnålar l Genomskinliga snoddar
 
Perfekt mindre väska att ha när jag inte är i skolan.
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0