Nostalgitripp

Hej finisar, äntligen är det Fredag!

Är så jäkla peppad inför i morgon, för då är det dags för Big slap, och det ska bli så himla roligt! :D
 
I morse blev jag & maja bjudna på frukost av pappa på Systrar och bönor, jättemysigt och kul med en liten pratstund. Väl hemma tog jag äntligen tag i min garderob, för den behövde verkligen städas! Och det slutade med en hel pappkasse kläder att skänka bort. har snart inga kläder kvar ;) Får shoppa lite nya när Csn kommer i Augusti.
Sen har jag rotat fram min gamla VHS ( ja för er som inte är uppvuxna med en sån, så är det som en dvd-spelare...men myycket sämre ;)  googla vet jag :D ) och massa gamla band från när jag var liten. Jag tror jag är den ända som kan sitta och kolla och kolla på dessa gamla filmer utan att bli uttråkad :D 
 
Lyxfrukost 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0