Årsresume 2014

Hej!
Här kommern en rätt lång årsresume av det gångna året! :D
 
 
JANUARI
 
'Året började, och jag skulle verkligen ge allt denna våren på komvux! Det va min sista chans.
 
Började skolan med en rivstart, och klarade prov och inlämingar en efter en.
 
Anmälde mig till högskoleprovet i April.
 
Firade min pappas födelsedag.
 
 
FEBRUARI
 
Massa massa träning under denna månaden.
 
Fyllde 23 år, och fick massa fina presenter!
 
Spenderade alla hjärtans dag på jobbet.
 
Köpte min underbara pulsklocka!
 
Skolan gick Sjuuuukt bra!
 
 
MARS
 
Va på en galetrolig personalfest, och dansade fötterna trötta på Kräm.
 
Åt sushi för första gången. Då tyckte jag det va riktigt vidrigt, nu älskar jag det! :D
 
Klippte av mitt långa hår!
 
Åt en massa goda frukostar.
Tjejkväll uppe hos Malin. ♥
 
 
APRIL
 
Åt världensbästa köttbullar hos världensbästa farmor & farfar
 
Va på begravning
 
Gjorde högskoleprovet!!!
Åt årets första glass, SÅ GOTT!!
 
Invigde vårt nya trädäck på balkongen. Det blev många frukostar där ute.
 
 
MAJ

Såg Toughest i Malmö, och nu är jag själv anmäld! GALET!
 
Fikade mine fina vänner.
 
Kämpade på med det sista i skolan. PUH!
 
Fick mina första Converse av Rasmus.
 
Träningen gick sjuktbra!
 
Va på Maj Blues på Folkets Park.
Träffade Sofia, och åt en riktigt mysfrukost.
 
Köpte min Iphone 5s.
 
 
JUNI
 
Hade en mamma-döttrar-dag.
 
 
Fick ÄNTLIGEN mitt slutbetyg från komvux!
 
Njöt av lediga dagar som bara innefattade jobb, men jag ville ha mer!! Och väntan var olidlig.
 
 
JULI
 
Hade grillkväll med jobb.
Åkte till liseberg.
 
Hade semester heeela månaden.
 
Var på stranden med Lotta, och fick första beskedet från högskolan.
JAG KOM INTE IN! :,(
 
Campade med vänner.
 
 
AUGUSTI
 
Det bästa som någonsin kunnat hända, jag kom äntligen in på högskolan. Kommer aldrig glömma glädjen när jag satt i Paulinas trädgård och såg det på telefonen.
 
Sa ÄNTLIGEN upp mig från Mc donalds! Lyckan va total.
 
Stod på Palmfestivalen med Friskis.
 
 
SEPTEMBER
 
Skolan började äntligen, och jag kände mig så lycklig!
 
Första föreläsnigen va Kaos, haha! :D
 
Firade mammas födelsedag.
 
Köpte min älskade Mac Book Air ♥
 
Firade Rasmus 24-års dag.
 
 
OKTOBER
 
Va på min första praktik. Världensbästa jobb!!
 
'
Anmälde mig till toughest!
 
Passade Rasmus systerson Emil.
 
Längtade SÅ efter julen.
 
 
NOVEMBER
 
Den mörkaste och värsta månaden kom, och jag föll ner i en jobbig vinterdepression.
 
Firade halloweenfest hemma hos oss, och jag gjorde den sjukaste sminknigen någonsin!
 
Kämpade på med skolan, fast mornarna va mörka och motivationen sjönk.
 
Rasmus tog helt fantastiska bilder på mig.
 
Äntligen kom julen! Och vi bjöd Sandra och Linus på Adventsfrukost.
 
Massa julmys!
 
 
 
DECEMBER
 
Julen började och som jag hade längtat!
 
Hade julmys uppe hos Rasmus syster.
 
Fick vinterkräksjukan, tjohoo...
 
Årets julgran.
 
Firade en SUUUPERMYSIG julafton hemma hos pappa. Och jag missade inte kalle anka eller Karl-bertil.s Jul. Lyckligtjej.
 
Firade in det nya året med finfina vänner. Dock så slutade eller började det nya året med en redig baksmälla och massa minnenluckor. HAHA! :D
 
 
Så detta vad mitt 2014, och jag kommer aldrig någonsin glömma detta året. Det har hänt så mycket som gått min väg, och jag är så tacksam för att jag orkat kämpa hela detta året! Jag lycklades ta mig i från Mc donalds, och nu går jag en utbildnignen som kommer ge mig världens bästa jobb.
Jag hoppas att 2015 blir lika bra, då jag nu är lite klokare och har lärt av mina misstag.
Tack och Hej 2014 och
HEJ 2015!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0