Träning inför toughest

Hej vänner.
Äntligen fick jag sova ut! Som jag längtat efter det. :)

Idag skulle jag och pappa ut och testa på en hinderbana, men dom hade byggt om allt, så vi fick springa lite istället. Men nu har jag kollat upp lite saker, och det visade sig att det finns ett utegym i Malmö som har armgång, och det är de som vi vill träna på :)

Kan ärligt säga att jag är sjuukt nervös, men samtidigt så himla taggad när jag ser filmer från förra året. Och jag skulle ljuga om jag säger att jag inte längtar.
Men nu har jag 3 månader på mig att ge järnet, och det ska jag verkligen göra!

Nu ska jag dock lägga mig och läsa lite kurslitteratur om förbereda mig inför praktiken i morgon! Wohooo tagga! :D 

Nöjd efter 5 km i en galen hastighet! 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0