Men blööörk.

Nej usch vilken muggig dag.
Vet inte om det är det otroligt tråkiga och grå vädret som gör mig så nere, eller det faktum att vi ska byta basgrupper i skolan. :(
Så jäkla tråkigt när man precis börjat lära känna folket i sin grupp! Kunde dom inte typ väntat till efter jul?
 
Nej usch så sur jag är i dag, så jag ska faktiskt inte göra ett dugg i kväll.
Ligga i sängen och kolla på film. Filmtips någon? Så hoppas jag att humöret är bättre i morgon.
 
Hoppas iallafall att Ni haft en jättefin dag, nu ska jag fixa något mellanmål och sen slänga min framför en film.
 
Puss och kram ♥
 
Hih, en bild jag inte visat för er.
Detta är jag & Rasmus på våran halloweenfest, lätt att vi va läskigast ;)
(och jag som har världens zombiefobi)
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0