Korv med bröd!

Då var det snart dags att bege sig in till Malmö för lite biotime, så himla kul det ska bli! Och jag är så taggad på hunger games! 
 
Just nu sitter vi och äter en riktigt snabbmiddag, korv med bröd, och hur gott är inte det egentligen? Smarrigt! Och allt flängande på soptippen mellan tvättarna har gjort mig hungrig!
 
 
Förresten vad tycker ni om folk som sätter upp julsakerna i dag? Åkte nämligen förbi massor med fönster som var så fint julpyntade. Jag för min del väntar till nästa helg, men har inga problem med de som pyntar lite smått i dag. Förstår ju att dom, som jag , längtar som tokar! :D
 
 
Så nästa helg bestämde jag att Rasmus och jag ska ha en mysig adventsfrukost, med både julmust och lussekatter på frukostbordet! 
 
Fint ska det va, hihi.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0