En helt fantastiskt dag!

Hej på er!
Alltså jag snoozar helt för mycket har jag kommit på. Fattar inte hur jag kan komma åt snoozknappen när jag är halvtsovande?! Haha! Klockan ringde alltså halv sju, jag var uppe kvart över sju..hehe.

Men solen väckte mig rätt snabbt, och klocka åtta var jag i skolan för att ha en kunskapskontroll på samhällskunskapen, godkänd? JADÅ! OCH!..jag fixade även provet jag hade förra veckan! Åhhhh, så bra jag är! 

Så överlag har denna Måndagen varit helt fantastisk! Och det var väldigt välbehövligt efter helgen som inte var så bra!
Nu ska ja käka upp mina pannkakor och kaffe, sen blir det ett gött bodypump pass, ska höja mina vikter idag också! WOHOO! :D
Well, nu börjar koffeinet från kaffet snacka, så jag slutar innan detta blir ett helgalet inlägg!
 
Puss och hej, allt fixar ju sej!
 






Postat av: Paulina

Se så duktig du är!! Det är inte mycket kvar nu, fortsätt i samma stil terminen ut :D
Alltså, var du tvunge att lägga upp bild på pannkakor?! Satan vad gott! Vet vad jag ska äta imorgon ;D

Svar: Tack!! :D ja det ska jag verkligen göra!
Du det är nog min nya last, så sjukt gott det är!! ..dock är sylten slut nu, buhu :(
Kajsa Holmdahl

2014-05-20 @ 08:10:39

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0