Året 2013, sammanfattning.

Hejsan!
Jag tänkte göra en sammanfattning av år 2013, medans det nya året ännu ligger tomt framför oss ;)
 
Januari
Jag blev helt tokig i frukost, och även att lägga upp dom på Instagram.
Jag och lillasyster var ute hos farmor & farfar en sista gång innan de flyttade till stan.
Jag började jobba som Värd på Friskis & svettis.
 
Februari
 
Jag fyllde 22 år
Fick biljetter till Gyllene Tider i present av Rasmus.
 
Började i en ny mattegrupp, men hade noll motivation.
 
Mars
 
Fick min älskade lilla Kisse ♥
 
April
Och jag bodde nere på Friskis & svettis!(träningsfreek)
 
Maj
 
Denna månaden sa jag upp min lägenhet, och längtade som en tok till att bli sambo.
Försökte kämpa på med skolan, men fick förlänga kursen i matte. Trotts att Tösen höll mig sällskap när jag pluggade.
 
 
Juni
 
Sommaren kom, och jag fick en jättefin videokamera av Rasmus
 
Hängde mycket på pappas nybyggda altan, med Zpike.
 
Hade tre underbara veckors semester. Föråt mig på jordgubbar, och bara glassade i solen.
 
Juli
Äntligen var det dags för Gyllene Tiders konsert, och vilken show dom bjöd på!
"Sommartider, hej hej, sommartider!"
Vi begav oss till Göteborg för att åka karuseller som galningar!!
Mat, mat,mat! Och såklart snyggt upplagt och "instagram vänligt"
 
Sista kvällen på semester spenderades med dessa töser, god mat & massa skratt.
 
Augusti(BLEV SAMBO!!)
 
Åt middag och såg på World War Z med hjärtat och några vännen.
Har fortfarande mardrömmar pga filmen!
Skolan började igen, och jag började läsa Tyska, och även psykologi som jag senare hoppade av.
 
Fick klippt av de slitna sommartopparna, och vips så hade man en ny frisyr!
 
Stod nere på Palmfestivalen och representerade Friskis & svettis. Så himla roligt!
 
September
 
Tränade ett pass på SATS för första gången, "transformer". Fruktansvärt!
 
Firade att Lotta fyllde år!
 
Oktober
Gav blod för andra gången. "Stolt tjej"
 
Åkte på tre dagars utbildning ín för vårt nya restaurangöppning. Kämpiga men roliga dagar.
Började jobba på vår nya restaurang, fick en megachock! Och efter det väntade många kämpiga arbetspass.

November
 
Badade i pappas nya jacuzzi, och blev jätteförkyld! :(
 
Åkte till Ullared för att spendera lite pengar!
OCH JAG KÖPTE MIN FÖRSTA BIL!!!!
 
December
 
Äntligen kom julen och allt vad det innebar.
Var på glöggkväll hos Marina. Klarade även min Tyskkurs med ett fint B!
 
Var på julbord och såg Rasmus få sitt gesällbrev, Stolt flickvän!
Gick även på en låång veckas semester.
 
Komigång med den efterlängtade gymträningen igen.
 
Började planera och förbereda mig för den absolut sista terminen på komvux, och även på att göra högskoleprovet senare i vår.
 
 
 
Så JA! Detta var mitt 2013!
Ett bra men kämpigt år, med många misstag men även en del ljusglimtar.
Nu blickar jag verkligen framåt, och känner att jag är så mycket visare detta året. Jag har mognat i mina tankar, åsikter och vad/hur jag prioritera saker och ting.
 
Mitt mål med detta året är att kämpa och inte ge upp så lätt. Både med skolan & träningen.
 
Så 2014 jag hoppas du är beredd, cause here I come!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0