Just Me tonight

Hej i natten, eller ja snart natt iallafall.
Här sitter en sjuuukt snäll flickvän och väntar på att hämta sin pojkvän som är på julbord med sitt jobb.
Är jag inte snäll så säg ;)
 
Så just nu underhåller jag mig med filmen "Systrar i Jeans", visst är den så söt, älskar den! ♥ Och även lite "fönstershoppande" på H&M,s och Ginas hemsida. Nästa sak som kommer hamna i min garderob inom en snar framtid är en termoväst. Perfekt om man ska ut och springa eller gå, och man inte vill dra på sig en hel jacka. :)
 
Denna kommer från H&M, 299:-, YES Please!
 


Postat av: Paulina

Den har jag köpt fast de hade den för 50% här i Uppsala, den är sjuukt skön btw :D

Svar: Åhh lyx! :D Vill sjukt gärna ha den, så tror jag får unna mig den (A)En tidig julklapp till mig själv :)
Kajsa Holmdahl

2014-12-06 @ 15:50:41

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0