Julpynt och nyopererad katt

Hejsan hejsan!
Sitter just nu med frukosten i ena handen, och telefonen i andra. Ska strax sticka till skolan, men tänkte bara berätta lite saker.

Igår var vi och fick Tösen steriliserad, och det gick jättebra. Men hon älskade inte precis kragen hon fick, min lilla snutt! Och jag som är så mammig av mig tycker ju sjuuukt synd om henne :/
Men snart är den av :)

I förrgår åkte även lite av julpyntet fram, har köpt på mig lite nytt då jag typ slängde allt när jag flyttade. Fick även gjort en adventsljusstake, gillar att pyssla ihop en egen. Så i år blev det massa glitter och röda ljus :)


Idag då? Ja i dag händer massa kul saker!! Först ska jag till skolan, och efter det ska jag faktiskt åka och köpa min första egna BIL!.. Jepp ni läste rätt! :D
Och i kväll ska jag & Rasmus se Hunger games! Bra dag detta!! 


Puss O kram





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0