Skrattattack!

Hej i natten!
Har nästan precis kommit hem från en tuff kväll på jobb. Ska strax slänga mig i sängen och sova riktigt gott.

I morgon är jag ledig som de flesta andra som jobbar och gå i skolan. Men det blir ett litet jobbpass på kvällen.

Sen är jag ledig i Fyra underbara dagar, och härligt ska det bli. Detta kommer bli en riktigt träningshelg känner ja på mig :)
GÖTT!

Måste bara dela med mig av denna bilden, när jag såg den, låg jag i sängen dubbelvikt och bara skattade..humor?!



Postat av: linda

Hej, det stämmer att kattungar tappar tänder o att de får nya och de gör ont när de växer ut o klias. Samma när bebisar får tänder. Hoppas det blir bättre ja det blir det ju ler men hoppas hon inte har så ont. Vi fick en katt för en veck sedan av en slump. Det sprang en katt här o den såg förtvivlad o ledsen ut så vi tog den o var ju öronmärkt. Men ägaren vill ej ha den :( han e långhårig o grå ca 10 månader jätte fin katt. Vi plockade fästingar på den stackaren, borstade pälsen m,m såg undernärd ut. Idag avmaskade vi han så hoppas det bir bra. Jag rekomenderar trelleborgsveterinären dom är jätte bra. Vår katt kan oxå vara lite galen ibland specielt på natten haha då leker han som en galning, men väldigt social o kelen. kram på dig ha en fin helg :)

2013-05-11 @ 22:30:40

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0