MOTIVATION FÖR FAN!

Hej i natten!
Kom nyss hem från gymmet...jepp ,thats right! Kunde inte sova, så jag stack ner där och gjorde av med lite energi..
 
Men om jag ska vara helt ärlig så tog det mig nästan en timme att ta mig ner där, för jag har fan helt tappat motivationen! Och jag blir så sur på mig själv, för jag tycker om att träna..inte hetsträna utan träna för att jag mår så bra av det! Har börjat träna lite smått på friskis igen, men gud vad svårt det är. Jag måste, MÅSTE hitta motivationen igen! Håller på att dö på IW-passen och jag blir så arg på mig själv..Skärp dig människa! Vad hände med de 5 första månaderna,när allt gick så bra? Snart känns dom helt bortkastade :(
 
Nej jag måste ta tag i träningen..det va därför jag startade denna bloggen, för att puscha mig själv och andra.. men jag känner att jag svikit mig själv litegrann..
 
Men jag tänker inte ge upp, alla har svakor ibland, och det måste man tillåta sig själv att ha..så länge man inte stannar i dom.
 
God natt ( eller god morgon) på er..vi ska klara detta! ♥
 
Nyår 2012/2013
Här kände jag mig så JÄVLA snygg
 
Juli 2012 - December 2012


Postat av: Malin Friman

Tycker du är jätteduktig Kajsa, alla får lite perioder när allt känns lite jobbigt. Nog bara en tidsfråga innan du har kraft igen :) kram

2013-02-22 @ 12:34:42

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0