Julmys och snön kom

Hej!
Jahap då kom snön och vintern (äntligen) till Trelleborg igår då! Och snön ligger fortfarande kvar, riktigt mysigt och nu början man känna av lite julkänslor!

Iallafall så tänkte jag mest bara berätta om gårdagen! Vi var hos Filip på kvällen med några vänner och hade glöggkväll, jättetrevligt och det bjöds på en massa goda saker! Kände att det nog var tur att jag körde två pass på gymmet, haha!
Det dumma var bara att jag inte sovit ordentligt under natten, druckit 1 1/2 kopp kaffe och plus en celsius, haha gissa hur jag mådde under dagen. :)

Men men, idag är jag riktigt utvilad! Och snart blir det först träning på Friskis, och efter det ska jag och Rasmus köra några småärenden, och sen ska vi faktiskt köra och köpa julgran! 

Så vi hörs sen!
Massa gott!

Blev först ett träningspass på förmiddagen, 55 min på crosstrainern. Och sen på kvällen fick Rasmus med mig till gymmet igen. Då körde jag detta passen. ( kan berätta att det känns idag!)





 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0