Semestertider

Hej vänner!
Semestern är i fullgång, vår renovering i huset går framåt och livet rullar på. Så kan man väl sammanfatta allt för tillfället?! Jag & Rasmus har haft semester i en vecka av tre, och vi håller på för fullt med vår renovering så att vi får ett fint kök/vardagsrum/hall. 
 
Där i mellan har vi dock hunnit med lite andra roliga saker. Bland annat så blev vi för någon helg sedan gudföräldrar till Rasmus systerson ♥ SUPERMYSIGT! VI var en heldag på Liseberg med kompisar, jag har varit på drinkkväll och middag. Så lite händer det faktiskt.
Denna semestern får liksom gå till renoveringen, sen får vi ta en vecka till hösten för att kanske åka iväg någonstans.
 
Iallafall, här kommer ett gäng bilder på allt som hänt.
Puss ♥
 
 
Jag & Rasmus var på dop för Rasmus systerson. Vi skulle bli gudföräldrar så vi skulle stå längst fram i kyrkan..hehe..och jag skulle hålla lillkillen. (träningsvärk i biceps dagen efter..jo då ;) haha! )
 
Mitt lilla gudbarn Alfred ♥
 
Med renoveringen gick det framåt. Här är från början av Juli, och vi drog ut HELA köket! Som tur var så fick vi låna två kokplattor att laga mat på...Och kylskåpet står ute i hallen för tillfället..hahaha!!
 
 En heldag på Liseberg. Och vi var som barn på nytt.
 
På kvällen öste regnet ner. Men vi underhöll oss sista timmen med att åka flum rider, så vi var dyngsura ändå.
 
Jag var på drinkkväll hemma hos Josse. Fyra olika drinkar, god middag+ efterrätt & fina vänner. Bra kväll med andra ord. 
 
Här har vi köket just nu. Allt är uppe, men inte inkopplat. Så det väntar vi på just nu. Rasmus har målat väggarna i en grå nyans. Snart ska vi lägga golvet, vilket kommer göra allt SÅ mycket finare. Sen ska kakel på vid diskbänken, dock inte på hela väggen utan ca 5 plattor upp. Det kommer bli SÅÅÅÅ fint! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0