Hårkontroll

Jag har sen i början av Juli haft ett mission. Jag ska växa ut mitt hår litegrann. Inte så långt som jag hade det i höstas, utan typ till nyckelbenen. Jag tycker det är lite smådrygt att inte kunna sätta upp håret alls nu för tiden för att det är för kort i nacken. 
 
Så jag har sen i Juli ätit tillskottet "Hårkontroll- boost" för att fixa till längden. Och det har gett bra resultat. Nu har jag köp Silicea Orginal, för alla rekommenderar den på olika hemsidor. Så nu ska jag köra med den i två månader och så får vi se vad som händer. Jag har fotat en förebild nu för någon vecka sedan, då hade jag typ halva kartan från hårkontroll kvar. Jag har även färgat mitt hår i en färg som är så pass nära min naturliga hårfärg, då jag är lite trött på den där utväxten. Så nu får jag hålla mig till att typ mäta håret, haha :D
 
Jag tänkte bara skriva detta, och visa den nya hår färgen. Jag är naturligt en ljus sandré. Med andra ord råttfärgad, men jag tror att jag kommer ljusa upp det lite senare eller göra något annat kul? Vi får se helt enkelt :D
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0