En solig lunchdate

Hej Lördag, helg och mina fina läsare!
Igår var jag så trött att jag somnade i soffan halv 11. Och jag har sovit 10,5 timme i natt. Var jag trött eller var jag trött?
Men i dag är jag pigg, utvilad och har för lite mer än en timme sedan kommit hem från stan och en lunchdate med Pau i det underbara vårvädret. Det blev en ny klänning för min del också. Och nu är jag placerad i soffan med en filt om mig och datorn i knät, massa mys. 
 
Jag tänkte sitta här tills Rasmus kommer hem och sen vet jag inte vad som händer? Funderade dock på om jag skulle åka ner och sola lite? Det hade varit så himla skönt! Men jag vet inte. :)
 
Annars då, vad händer i era liv mina kära läsare? Ibland är jag så himla nyfiken på vilka ni är som kommer in här varje dag och läser. Kan ni inte, om ni vill, slänga iväg en liten kommentar om vem ni är, ålder och hur ni hittade min blogg? Det hade varit så himla kul! :D
 
Ha en fin Lördag och hoppas att solen lyser där ni är. Här drog det precis in ett hageloväder, och solen försvann.
Puss ♥
 
En bra lunchdate
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0