Lycka till!

Hej mina vänner!
 
I dag är en väldigt viktig dag för massor med människor i hela Sverige! För i dag kommer allas intagningsbesked till högskolor och universitet.
Och thank God att jag slipper utstå denna väntan, förtvivlan och ångesten som man har när man gå och väntar och väntar. ( been there done that, om man säger som så. Och jag lyckades!! :D :D)  Kan ju gissa på att där är många som väntar på intagningen till gymnasiet också. 
Lycka till allihopa säger jag bara!
 
 
Annars då. Ja jag och Pau hade sett fel på dagarna i går, så det blev ingen revy för den var inställd. Men vi satt ute i hennes uterum och pratade massor istället. Vi tänkte sticka ner och se revyn i kväll, och det inte regnar. För just nu är det total storm ute! :O
 
Mys i soffan medan regnet öser ner utanför.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0