Onsdag 22.e April

Hej mina små kycklingar.
 
Ja, jag ska ju ärligt säga att jag inte va så duktig så jag va på skolan åtta i morse, hehehehe.....
MEEEN, jag va där åtminstonde två timmar innan vi började, så jag tycker ändå att jag va duktig ;) ;)
 
Fick lånat två böcker om studieteknik, som jag ska grotta ner mig i. Har liksom inte hittat den än om man säger som så, och det skiljer sig en jäkla massa från att plugga på gymnasiet. Visst, detta skulle jag tänk på i höstan, men ni vet man lär av sin misstag.
 
För övrigt så har det varit en helt fantastisk dag! Sol och varmt väder. UNDERBART! Tog min in till skolan lite tidigare som sagt, och det va riktigt skönt. Det är lite poletter som börjar trilla ner nu och det är saker som faller på plats, känns jäkligt bra faktiskt.
 
Anyway, så blev det en galet rolig workshop i drama. Och ni kan ju tror att jag levde loppan. Skiter totalt vad andra tycker och tänker, jag lever ut precis ALLT! :D
 
Efter workshopen gick jag och lånade ännu en bok som jag kommer ha sjukt mycket nytta av nu när jag är på en småbarnsavdelning. Så den ska jag börja läsa i morgon tänkte jag :)
Nu ska jag sätta mig och skumma igenom lite till morgondagens litteraturseminarium, dricka proteinshake och äta jordgubbar.
 
Puss & kram
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0