Hela veckan lång

 
Hej vänner! Jahap då var det ny vecka. I vanlig ordning tänkte jag att vi skulle kika på bilder från veckan som gått. 
 
Känner att det blir en himla massa såna här inlägg, men jag tycker dom är så roliga att göra och även kul att kunna dela med sig av en hel vecka istället för lite få ströbilder då och då.
 
 
(null)
Den här busungen är just nu i en jag-vill-själv och jag-vägrar-äta-fas. Denna mamman blir gråhårig. Detta är resultatet av en nöjd unge som får kladda och en nöjd mamma som fick ungen att äta sin middag. Win win!!
(null)
Gåbilen har blivit väldigt poppis nu sen Lowe kunna börja stå med stöd. Han har äntligen förstått att man kan gå framåt i den nu..oj oj! Den lugna vardagen börjar ta slut ;)
Fartdåren är snart igång.
(null)
Vi har varit mycket hemma dessa dagar. Men jag var tvungen att gå ner till stan för att fixa en ny sport bh. Passade även på att lyxa till det med en sushi lunch också.
Såhär glad var Lowe över att gå i affärer.
(Om något år kommer han ligga på marken och böna över att få åka hem. "Maaammma, är du inteee fääärdiig snaart!!)
(null)
En eftermiddags selfie i sängen medan Lowisen tog sig en powernap.
(null)
I helgen var vi långlediga och då tog jag & pappa äntligen tag i trädgården. Vi hyrde jordfräs och plöjde upp hela vår vidriga rabatt.  Det tog oss två dagar att få rätt på. Puh!
Men nu är den jättefin!
(null)
Rasmus & hans pappa fixade med framsidan. Vi har ju fått ny dörr och Rasmus har fixat nytt handtag. Även trappan har gjutits om.
(null)
Såhär lycklig var jag över att fixa ordning vår trädgård!
(null)
Efter en körning med jordfräsen.
 
(null)
Vi har breddat gräsmattan lite och inne vid staketet har vi lagt barkmull. Det kommer bli så fint när vi planterar ut lite växter & blommor! (null) 
Lowe blev även 8 månander (!!) den 30/4.
Snälla någon stoppa tiden! Jag vill stanna i bebisbubblan ett tag till ❤️
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0