Den som väntar på något gott...

Hejsan hoppsan! Äntligen är det Fredag och helg.
Jag kom innanför dörren för typ en timme sedan och bara drog av mig kläderna och svidade om till myskläder direkt! Bästa känslan helt klart. Vi hade bara kort dag i skolan också (13-15) så tiden flög förbi. Min grupp skulle hålla i dagens lektion/seminarium och hade förberett lite frågor som skulle diskuteras i klassen, och när klockan slog tre begav jag mig till tåget igen.
 
Satt och tänkte på tåget och kom fram till att jag har jobbabstinens. Jag vill verkligen bara börja jobba just nu! Jag är så trött på studentlivet och att bara vara student. Jag vill ha min examen och få titulera mig som förskollärare. Jag vill börja jobba, använda allt det som vi lärt oss under utbildningen på riktigt, ha min egen barngrupp och få en chans att verkligen lära känna barnen och vara med dom hela tiden, inte bara  under strödagar som vikarie eller som praktikant under en månadstid. Jag vill ha mitt arbetslag där vi tillsammans kan diskutera och komma fram till bra lösningar och sätt som kan utveckla vår verksamhet. 
 
My god, jag kan inte säga det nog för många gånger. Jag vill ta examen och GE MIG DEN 12/1-18, typ NU!
Hahaha, känner precis samma som när jag skulle ta studenten för 7 år sedan..
 
Men men, den som väntar på något gott. Och har jag tagit mig igenom 3 år så tar jag mig igenom 3,5 månad också ;)
 
 
Ha en finfin kväll & superbra helg.
Puss ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0