Julbak och idolfinal

Hej på er allihopa! Hoppas det är bra med er?
Själv är det superbra, och jag sitter uppkrupen i soffan och myser, dricker celsius och kolla på youtube. Livet eller vad ;)
 
Igår var jag hemmahos Malin tillsammans emd Lotta för att julbaka och pyssla litegrann. Och det var jättemysigt. Jag bakade ett gäng pepparkakor och flätade även hjärtan att hänga i julgranen. Sen blev det hamburgare och idolfinal. Och jag måste säga att även om jag tyckte Hannah skulle vinna så är jag grymt glad över att hon inte gjorde det. Dom säger ju att tvåan alltid kommer längst liksom ;) 
 
Väl hemma igen var Rasmus föräldrar här, så jag satt och pratade med dom en stund innan dom begav sig hem. Vi ska hem till dom senare idag när Rasmus slutat jobba, för att fira hans pappa. 
 
Men nu ska jag fortsätta att ta det lungt och njuta av Lördagen.
Gör det ni också.
 
Puss ♥
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0