Söndagsmys

Hej finisar! Hoppas ni haft en trevlig helg?
 
Min har varit lugn och lite kaosaktig, men mest lugn. Det började redan i Onsdags då vi märkte att vår kyl hade slutat fungera, och knappt kylde något..Så i Fredags fick vi åka och köpa en ny. Sen upptäkte Rasmus att träskivan kylen stått på hade möglat..suck...så Rasmus satte igång på kvällen och byggde ihop en ny platta. 
Ja så kan det gå. Men nu har vi iallafall en ny och riktigt fin kyl/frys.
 
Idag är Rasmus iväg och jobbar extra så jag passade på att bulla upp mig i soffan med täcke och film. Och där imellan försöker jag plugga lite också. Och det går inte så bra kan jag säga..denna kursen är visserligen kort, men det är lätt den svåraste och mest inveklade kursen vi haft hit intills. Men det ska väl fixa sig?
Längtar tills den 10.e Oktober, för då ska vi ut på praktik, äntligen!! Men det är 3 veckor tills dess.
 
Ni får iallafall ha en riktigt mysig Söndag allihopa, och är det bara jag som känner att hösten sakta smyger sig på?
MYS!!
 
Puss & kram
 
 
 
 
 
 
Alltså jag DÖR på denna bilderna! Så mycket höstfeeling! ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0