Nytränad och härligt trött

Hej på kvällskvisten mina hjärtan!
Jag tänkte bara skriva riktigt snabbt och önska er en trevlig kväll och så. 
Själv är man nytränad och riktigt trött, sitter med färg i håret och kollar på ESC på tv och snart väntar sängen(!!) I morgon går jag bara mellan 8-10 och sen ska jag hem för att skriva på delportfolio 2 för denna kursen. 
 
Ikväll blev det ett CirkelgymX pass, och det är så galet jobbigt men fy för vad bra det är! Jag känner verkligen att det gör nytta. Sen blev det riktigt kvällsmys då jag & Rasmus käkade kvällsmaten på balkongen till fågelkvitter och goda dofter från blommorna på träden utanför. Guldkorn i vardagen.
 
Ha en fin kväll, och sov så gott när det väl är dags.
Puss ♥
 
Riktigt endorfinhumör efter kvällens träning!
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0