Torsdag 4.e Juni

Hej i natten.
Då var den första dagen på sommarovet snart slut, och jag ska hoppa i säng, vilken jag typ spenderat hela dagen i också..hehehe. 
 
Dock så vaknade jag halv sju i morse av ett samtal från Rasmus att jag behövde flytta min bil, datumparkering ni vet. Men efter det lyckade jag somna om i typ två timmar, sen ville inte koppen sova någe mer. Så upp och fixa lite frukost, och sen började jag förbereda mig för att gå ner till stan en runda. Fast jag kom aldrig till stan då jag fastnade framför pintrest, livsfarligt! 
Men jag tänkte sticka ner till stan i morgon, förhoppningsvis, för att fixa lite fler kläder (läs: linnen och klänning) till Spanien. Jag vill inte handla för mycket kläder innan, då jag vet att vi ska åka till något shoppingcenter där nere, så tänkte passa på att handla lite då :)
 
Men vi får se hur det bli i morgon. Hoppas iallafall på fint väder, för det gör dagen mycket bättre.
Puss och godnatt på er ♥
 
Jag måste SÅ färga mitt hår efter Spanien :O
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0