Tankar i natten

Hej mitt i natten!
Jag kan verkligen inte sova, ligger bara och vrider och vänder på mig. 
Och så kommer tankarna så klart, alltid samma sak. Någon som också har problem med att "man ska lösa världsproblem" när man faktiskt ska sova?!" Suck!
 
Iallafall så kan jag säga att jag längtar så grymt mycket tills skolan börjar igen! Saknar just nu allt och alla där! Saknar mina rutiner, saknar att plugga (ska dock planera lite bättre denna hösten), saknar mina vänner där, saknar microvärmda matlådor, de äckliga baguetterna i cafeterian som man äter ändå, föreläsningar, seminarium, åka buss, lära sig saker, onödiga dagar med bara en föreläsning. Det känns så långt bort allihopa. :(
 
Saknar även mina träningsrutiner när jag går i skolan. För då klaffar allt! Skola på dagen och träning på kvällen. 
Det är så jag vill ha det :( 
 
Alltså fy fan vad jag är sentimental. Men that's how i feel right now! 
 
Men sen när man väl är i det, så längtar man tillbaka till ledigheten. 
Jaja, tiden går fortare än man tror, och snart sitter jag på bussen påväg till skolan igen. 
 
Puss och godnatt. ♥
 
 
Glad tjej påväg till skolan! :D
 
Sen vill jag tillbaka hit också. Våren 2014, fy fan vad jag var duktig då! 
Körde stenhårt på Friskis, och sjuka resultat fick jag. Bhuhuh! :,(
 
Nääe, nu får jag fan ta tag i detta! Kan börja med att säga att jag inte ätit godis på snart tre veckor, har tryckt massa jordgubbar istället, hihi. Och jag har börjat träna på Friskis igen efter uppehållet i våras. Och det känns riktigt kul och bra :) Jag ska tillbaka dit (bilden) igen! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0